Jednorożcowa rękawica do piekarnika Neon Lace sprawi, że twoja kuchnia będzie szczęśliwsza niż kiedykolwiek
Neon Lace, studio tkanin i barwienia, tworzące ręcznie robione produkty w nowojorskiej Dolinie Hudson, stworzyło kuchenny niezbędnik, który uwielbiają influencerzy: rękawicę z jednorożcem, która wniesie kolor i radość do każdego domu.
Imane Fiocchi, założycielka Neon Lace, wcześniej przez dziesięć lat pracowała jako niezależna makijażystka, a pomysł na swoją firmę wpadła zupełnie przypadkowo.
"Zawsze uwielbiałam antyki" - wspomina Fiocchi. "Kilka lat temu robiłam zakupy w Wenecji, kiedy natknęłam się na piękny zestaw serwetek". Fiocchi była gospodarzem przyjęcia i postanowiła unowocześnić powłóczyste tkaniny za pomocą żywego zielonego barwnika.
"Spodobała mi się myśl, że zabytkowa bielizna stołowa może zyskać nowe życie, więc kupiłam na aukcji dużą partię zabytkowej bielizny i zaczęłam eksperymentować z jaskrawymi i odważnymi kolorami, stosując różne techniki farbowania" - mówi.
Pozyskiwanie materiałów vintage jest jednym z jej ulubionych aspektów działalności, ponieważ uwielbia polowanie. Zanim powstała firma COVID, regularnie odwiedzała pchle targi, wyprzedaże nieruchomości i sklepy vintage, aby znaleźć takie wyjątkowe płótna.
Proces Fiocchi, o którym mówi, że jest zarówno intuicyjny, jak i "trochę szalony naukowiec", zawsze zawiera silne poczucie koloru i jest inspirowany podróżami, modą, naturą, sztuką, historią i oczywiście Instagramem. Ponadto stara się, aby jej produkty były jak najbardziej przyjazne dla środowiska i zrównoważone, wykorzystując pościel z odzysku i nietoksyczne barwniki.
"Od początku chciałam, aby to było przemyślane i stanowiło element marki" - mówi.
Linia lnianych serwetek i podkładek artystki jest wykonywana na zamówienie, co pozwala uniknąć nadprodukcji. Każda z nich składa się w 100% z lnu, naturalnego włókna, a Fiocchi stosuje metody takie jak barwienie zanurzeniowe i barwienie wiązane, które zużywają mniej wody niż tradycyjne barwienie.
Jeden z jej najnowszych wynalazków, rękawica z jednorożcem, został zainspirowany wszystkimi wypiekami, którymi dzieliła się w zeszłym roku w mediach społecznościowych za pośrednictwem aplikacji Zoom.
"Pomysł na rękawicę do piekarnika nadającą się do umieszczenia na Instagramie wpadł mi do głowy jak grom z jasnego nieba i zaczęłam mieć na tym punkcie obsesję" - mówi. Kształt rękawicy naśladuje proporcje rękawic Myszki Miki, w połączeniu z nostalgicznym kształtem, jaki można zobaczyć w kuchni dziadków. A do tego gama kolorów sprawia, że jest całkiem fotogeniczna.
Influencer Daniel Pelosi, znany na Instagramie jako Grossy Pelosi, uwielbia tęczową rękawicę, ponieważ idealnie pasuje do jego estetyki.
"Żyję w tęczy" - mówi. "To taka przyjemność w użyciu, zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i pod względem tego, że za każdym razem wywołuje uśmiech na mojej twarzy". Dla kogoś, kto przykłada dużą wagę do wzornictwa, kolorów i optymizmu w swojej marce, jest to jak najbardziej na miejscu.
Oprócz tego, że rękawica z jednorożcem dodaje otuchy podczas gotowania, wspiera także The Okra Project, organizację zajmującą się kryzysem, z jakim borykają się osoby transseksualne w czerni. Rękawica została wprowadzona na rynek w zeszłym roku podczas miesiąca Pride, a 2 dolary z każdej sprzedaży przeznaczono na rzecz organizacji.
"Myślę, że Jednorożcowa rękawica do piekarnika odniosła taki sukces i stała się popularna, ponieważ jest to coś, czego ludzie jeszcze nie widzieli, wspiera wspaniałą organizację i po prostu sprawia, że ludzie są szczęśliwi" - mówi Fiocchi.